Kwatery Prywatne - tanie noclegi w Poznaniu

 

 

Opis usługi

 

Nasz serwis umożliwia znalezienie najlepszego noclegu w Poznaniu i od razu można zobaczysz ceny.

Od wielu lat pośredniczymy w wynajmie atrakcyjnych mieszkań, domów jednorodzinnych oraz pokoi gościnnych w Poznaniu. Zarezerwujemy dla Państwa pokoje w hotelach, pensjonatach, domach wypoczynkowych. Zapewniamy wysoki standard lokali i miłą obsługę. Przeważająca część naszych klientów stanowią firmy przyjeżdżające na Targi Poznańskie jednak naszą ofertę kierujemy także do osób przyjeżdżających do Poznania w interesach lub turystycznie. Wszystkich zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją. U nas noclegi na każdą kieszeń.

 

Wszystkie polecane przez nas miejsca noclegowe  sprawdzamy osobiście pod kątem przygotowania do usług hotelarskich oraz kultury osobistej gospodarzy - współpracujemy tylko z najlepszymi. Bierzemy także pod uwagę otoczenie domu i wygląd dzielnicy. Bardzo cenne są dla nas Państwa opinie, o które zapytamy po ukończeniu usługi i które decydują o współpracy z wszystkimi kwaterami!


Dlaczego warto korzystać z noclegów na kwaterach prywatnych oraz w apartamentach

Domy i mieszkania są zadbane, dobrze utrzymane, wyposażone w sprzęt RTV i pełne wyposażenie kuchni, istnieje możliwość korzystania z balkonów i tarasów. Gospodarze zapewniają  świeżą pościel, ręczniki, mydło oraz sprzątanie. Parkowanie zależy od lokalu. Na wielu naszych kwaterach w Poznaniu  jest możliwość skorzystania z internetu. Parking na posesji za darmo, niektórzy gospodarze udostępnią garaż za darmo lub za niewielką dopłatą, szczególnie ważne, jeżeli masz drogie auto.

 

Zacisze naszych  domów i mieszkań sprawi, że poczujecie się Państwo zrelaksowani i nie będziecie się czuli obco i bezosobowo jak w wielkich hotelach. Domowe obiady i kolacje podkreślą niecodzienną atmosferę, a ceny posiłków przygotowane przez nasze gospodynie będą kosztowały o połowę mniej niż w hotelu. Wskażemy Państwu w okolicy sprawdzone i niedrogie restauracje, puby, sklepy.

Zastanów się czy warto płacić wysokie ceny za niewielkie pokoje hotelowe. Jeżeli Hotele są tanie to albo są położone poza miastem i wtedy godzinę lub więcej zajmie  dojazd. Tanie hotele mają często  małe pokoje i niski standard, przez co lepiej wynająć  w tej samej cenie mieszkanie z łazienką i kuchnią.

Nasze biuro kwater posiada wygodne przestrzenne oraz w pełni wyposażone mieszkania i domy, nowoczesne apartamenty 1, 2, 3 pokojowe zlokalizowane w samym centrum Poznania, blisko Starego Rynku, Międzynarodowych Targów Poznańskich i Dworca oraz w innych częściach miasta. Apartamenty są urządzone wyłącznie pod kątem wynajmu w celach turystycznych i są dostępne tak jak hotele przez okrągły rok.

 

Tanie domy, mieszkania, apartamenty w Poznaniu - zapewnią domową atmosferę, pełną niezależność, większą przestrzeń, a to wszystko taniej niż w Poznańskim hotelu. Poznańskie hotele ze względu na wysokie koszty stałe są bardzo drogie, dlatego coraz częściej firmy zwracają uwagę na atrakcyjne cenowo noclegi i wybierają na kwaterach, którego standard nie odbiega od hoteli.

Lokalizacja naszych kwater


 

Oferujemy Państwu noclegi w Poznaniu w domach zlokalizowanych na osiedlach willowych, przeważnie w zachodniej części miasta Poznań,  w okolicy ulicy Bukowskiej prowadzącej spod terenów targowych w kierunku zachodnim Poznania, blisko lotniska Ławica oraz ulicy Grunwaldzkiej i Dąbrowskiego.  Ulica Bukowska od skrzyżowania z ulicą Bułgarską jest dwupasmowa, Grunwaldzka też na długim odcinku jest dwupasmowa – więc wskażemy Państwu na mapkach w serwisie najbardziej dogodny dojazd.

Nasze kwatery znajdują się w średniej odległości 3 - 5 km od terenów targowych, trasa dojazdowa nie przecina centrum - co pozwala uniknąć nieprzyjemnego stania w korkach, średni czas dojazdu samochodem z kwatery do MTP to 15 minut, taksówka ok. 20 PLN, do wszystkich kwater można dojechać komunikacją  miejską. W naszej ofercie posiadamy także noclegi w mieszkaniach i apartamentach w blokach i kamienicach,  bliżej targów i centrum - dobre rozwiązanie dla gości, którzy wieczorami lubią wyjść na miasto. Mamy także atrakcyjne ceny na pokoje w pensjonatach czy niektórych hotelach

Koszty zakwaterowania


Ceny pobytu w kwaterach prywatnych są na pewno konkurencyjne do cen hotelowych, a standard w wielu wypadkach wyższy. Koszt pobytu jednej osoby w czasie targów, w oferowanych przez nas kwaterach kształtuje się średnio od 70 do 200 PLN brutto, noclegi dla ekip pracowniczych na okresy bardzo długie np. kilka tygodni noclegi możemy wycenić indywidualnie w granicach 50 PLN brutto za osobę za noc   Przy dłuższych okresach może być negocjowany przez dwie strony. Wówczas po otrzymaniu zapytania, wykonamy dokładny kosztorys - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Wyżywienie i koszty

Doświadczenie nauczyło nas że, wielu gości ceni sobie domową kuchnię dlatego oferujemy możliwość zamówienia śniadań oraz obiadokolacji. Warto podkreślić, że na przygotowaniu posiłków nie zarabiamy, robimy to dla podniesienia jakości usług i umilenia Państwa pobytu.

Jadłospis można ustalić każdorazowo z gospodarzem - nie jest on narzucany. Na specjalne życzenie istnieje możliwość zorganizowania grilla w ogrodzie. Posiłki oferujemy tylko przy zakwaterowaniu w domach. W przypadku mieszkań nie ma takiej możliwości, ale zawsze w pobliżu znajdują się restauracje, kawiarnie i bary, które Państwu wskazujemy w opisie domu lub można skorzystać z cateringu

  Śniadanie na kwaterze  - 20 – 40  - PLN brutto

  Obiadokolacja – 25 – 30 PLN brutto

Ceny mogą ulec zmianie !  Oczywiście na wyżywienie otrzymają Panstwo fakturę, którą można odliczyć od podatku dochodowego.

Standard

Wszystkie lokale sprawdzamy osobiście pod kątem przygotowania do usług hotelarskich oraz kultury osobistej gospodarzy - współpracujemy tylko z najlepszymi. Bierzemy także pod uwagę otoczenie domu i wygląd dzielnicy.

Domy i mieszkania są zadbane, dobrze utrzymane, wyposażone w sprzęt RTV i pełne wyposażenie kuchni, istnieje możliwość korzystania z balkonów i tarasów. Gospodarze zapewniają świeżą pościel, ręczniki, mydło oraz sprzątanie. Parkowanie zależy od lokalu. W niektórych mieszkaniach jest możliwość skorzystania z INTERNETU.

Najważniejszym kryterium oceny danej kwatery, są dla nas Panstwa opinie, o które pytamy po zakończeniu pobytu.

Rezerwacja kwatery - zamówienie i potwierdzenie usługi – płatność - odbiór kluczy


 

   zakres usługi: pośrednictwo w organizacji noclegów w Poznaniu i okolicach na kwaterach prywatnych, w mieszkaniach, w  domach, w apartamentach,  rezerwacja pokoi   hotelowych i rezerwacja pokoi w pensjonatach, zamawianie posiłków w trakcie pobytu

 

Sprawdzenie dostępności -pierwszym krokiem jest sprawdzenie dostępności miejsc noclegowych w podanym przez klienta terminie.

Sposób składania zamówienia – nie przyjmujemy rezerwacji ustnych, każda rezerwacja wymaga potwierdzenia pisemnego w terminie wskazanym przez nasze biuro. W przypadku firm wymagany jest faks lub skan formularza rezerwacji z pieczątka i podpisem. W przypadku klientów indywidualnych (osób fizycznych) wystarczy potwierdzenie mailowe.  Na zamówieniu muszą znajdować się wszystkie dane klienta wraz z telefonami kontaktowymi. Gotowy formularz rezerwacji ściągniecie Państwo z naszej strony bądź będzie on przygotowany przez nasze biuro.

Płatności: przelew lub gotówka w zależności od indywidualnych ustaleń. Wysokość zaliczki ustalana indywidualnie na poziomie od 50% do 100% wartości zlecenia, klienci indywidualni ,,osoby fizyczne’’ zobowiązani są wpłacić 100% kwoty.

 

Płatność za dodatkowe posiłki i dodatkowe osoby - Zleceniodawca - tj. najmujący lokal za pośrednictwem firmy Pentagos - czyli naszego biura - zobowiązany jest także do poniesienia dodatkowych kosztów związanych z dodatkową liczbą osób, które będą w tym czasie korzystały z noclegów oraz uiścić opłaty za przygotowanie zamówionych posiłków.

 

Odpowiedzialność materialna w wypadku zniszczeń dokonanych przez klienta w obiektach noclegowych: za wszelkie zniszczenia, dokonane z winy klienta mogą być podstawą do obciążenia go finansowo.

 

Rezygnacja z usługi: w wypadku rezygnacji z usługi przed jej rozpoczęciem klient traci wpłaconą zaliczkę, bądź jej część ustaloną w umowie. W okresach wzmożonego ruchu np. targi , duże konferencje ostateczny termin rezygnacji jest ustalany pisemnie w umowie. Jeżeli klient nie wpłacił zaliczki, a w umowie jest ustalona odpłatność z tytułu rezygnacji, klient jest zobowiązany do jej uregulowania w ustalonym terminie. W przypadku rezygnacji

 

Doba noclegowa: standardowo – zameldowanie od 14 - stej , wymeldowanie do 11- stej, w większości przypadków staramy się iść na rękę i można po uzgodnieniu z naszym biurem je zmienić korzystnie dla klienta. Gospodarz domu ma prawo w chwili zameldowania wylegitymować gości w celu zweryfikowania tożsamości.

 

Potwierdzenie rezerwacji i odbiór kluczy – po otrzymaniu od Państwa podpisanego z pieczątką formularza  rezerwacji bądź jeżeli to uzgodniono maila (osoby fizyczne), w którym Państwo rezerwujecie kwaterę, przesyłamy w odpowiedzi  Państwu potwierdzenie rezerwacji(  faksem lub mailem), gdzie podajemy dokładny adres kwatery, imię i nazwisko gospodarza oraz telefon kontaktowy. Dzięki temu możecie Państwo na bieżąco umówić się z gospodarzem na przekazanie lokalu i odbiór kluczy.

Jak wynika z doświadczenia godzina przyjazdu często ulega zmianie, szczególnie kiedy z usług naszych korzystają firmy wystawiające się na targach. W związku z tym, aby ułatwić współpracę w wypadku jakichkolwiek przesunięć czasowych odnośnie Państwa przyjazdu na kwaterę prosimy o kontakt telefoniczny z gospodarzem bądź z nami, za co bardzo jesteśmy wdzięczni. Jest to dla nas istotne, ponieważ gospodarze nie muszą niepotrzebnie na Państwa czekać, a to bardzo ułatwia współpracę.

 

 

Reklamacje: wszelkie reklamacje muszą być wysłane mailowo lub sms-em i dodatkowo klient zobowiązany jest do poinformowania nas telefonicznie o zaistniałym problemie. Reklamacje muszą być zgłoszone w trakcie trwania usługi, ponieważ musimy mieć możliwość zweryfikowania zastrzeżeń w czasie rzeczywistym. Reklamacje składane po zakończeniu usługi nie będą uwzględniane.

 

W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń prosimy o natychmiastowy kontakt z nami (nie zwlekać do ostatniego dnia pobytu). Wszystkie niedogodności będziemy usuwać w jak najszybszym czasie. Prosperowanie naszego biura jak i budżet gospodarzy współpracujących z nami zależy od Państwa zadowolenia z naszych usług i przyjaznej atmosfery naszej współpracy. Nie dążymy do osiągnięcia maksymalnych zysków z jednorazowej współpracy, ale zależy nam na pozyskaniu stałych klientów.


Przykładowe reklamacje:

- brak ciepłej wody

- zatkany odpływ

- prośba o sprzątnięcie kwatery

- za małe posiłki

- złe zachowanie gospodarza

-  inne

W uzasadnionych wypadkach istnieje możliwość przerwania umowy lub zmiany lokalu.

Musimy przyznać, że negatywne uwagi zdarzają się nam niezmiernie rzadko. Zawsze staramy się jak najdokładniej przedstawić w ofercie dany dom, podając jak najwięcej informacji o nim. Wszystkie lokale mogą Państwo obejrzeć na udostępnionych przez nas zdjęciach.

 

Wszelkie reklamacje muszą być wysłane mailowo lub sms-em i dodatkowo klient zobowiązany jest do poinformowania nas telefonicznie o zaistniałym problemie. Reklamacje muszą być zgłoszone w trakcie trwania usługi, ponieważ musimy mieć możliwość zweryfikowania zastrzeżeń w czasie rzeczywistym. Reklamacje składane po zakończeniu usługi nie będą uwzględniane

Nasze biuro tj. firma Pentagos nie odpowiada za zaginiecie przedmiotów wartościowych znajdujących się w wynajmowanym lokalu.

Współpraca z nowymi domami, mieszkaniami, apartamentami, pensjonatami i hotelami


 

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z naszym biurem prosimy o kontakt. Do współpracy zapraszamy zarówno osoby należące do innych biur - które mają już doświadczenie - jak i tych, którzy chcieliby spróbować.

 

 



Hostessy Poznań Strona głowna Współpraca casting Formularze Harmonogram targów Regulamin
tło stopka
Pentagos Wersja polska English version