Zamówienie i płatność ochrona stoisk , sprzątanie stoisk, ochrona imprez masowych i sprzątanie imprez masowych
2.6 Ochrona, sprzątanie imprez targowych i imprez masowych:
Sposób składania zamówienia: nie przyjmujemy zamówień ustnych, każde zamówienie wymaga potwierdzenia pisemnego. W przypadku firm wymagany jest faks lub skan formularza zamówienia (pobierz) z pieczątka i podpisem. W przypadku klientów indywidualnych potwierdzenie mailowe z pełną przedpłatą. Na zamówieniu muszą znajdować się wszystkie dane klienta wraz z telefonami kontaktowymi. W większości przypadków firma Pentagos, wymaga wpłacenia zaliczki przez klienta.
Płatności: Kwotę należy uregulować w terminie ustalonym w umowie gotówką lub przelewem po wykonaniu usługi i wystawieniu rachunku. Przelew możliwy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z agencją Pentagos. Przy płatności kartą firma Pentagos dolicza 2,5 %.Przy dużych zamówieniach klient będzie zobowiązany do wpłacenia zaliczki ustalonej indywidualnie.
Reklamacje: Wszelkie reklamacje muszą być zgłoszone sms-em i dodatkowo klient zobowiązany jest do poinformowania nas telefonicznie o zaistniałym problemie.
w przypadku ochrony i sprzątania stoisk targowych
REKLAMACJE NIE ZGŁASZANE OD RAZU TELEFONICZNIE NIE BĘDĄ UZNAWANE PRZEZ FIRME PENTAGOS ( W PRZYPADKU SPRZATANIA W CIĄGU 30 MIN PO PRZYJSCIU NA STOISKO, W PRZYPADKU OCHRONY OD RAZU PO PRZYJSCIU PRZED ZWOLNIENIEM OSOBY PILNUJACEJ
W przypadku imprez masowych
reklamacje nie zgłaszane od razu telefonicznie nie będą uznawane przez firmę Pentagos, reklamacja musi być zgłoszona na bieżąco podczas trwania imprezy, tak aby 2 strony umowy mogły stwierdzić stan faktyczny.